میراث جرون
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۷:۵۴
یادداشت

رونق اقتصادی با فعالیتهای دریامحور

فروغ مسلم زاده // ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری، فراهم کردن زمینه اشتیاق سرمایه‌گذاران جهت ...

دختر روز نمی خواهد کمی امنیت به او بدهید ، تمام روزها روز دختر می شود

نوشته عبدالحسین اسدپور /// به بهانه روز دختر زیبا ترین تبریک ها را در ...

سناریوی بی سرانجام حقوق کارگران

فروغ مسلم زاده // وزیر کار درحالی از طی شدن مراحل پایانی لایحهٔ تغییر ...

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

  • کد مطلب : 3743
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 14 آگوست, 2016 - 05:40
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام سجاد(ع): طرح های نوآورانه مخترعین و محققین بسیجی حمایت می شود

    مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام سجاد(ع)گفت: طرح ها، ایده ها و اختراعات نخبگان بسیجی هرمزگان از سوی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان حمایت می شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میراث جرون به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع)،  حمید آرمندیان در رابطه با طرح نوآورانه مخترعین، مبتکرین و محققین بسیجی، عنوان کرد: بسیجیان نخبه و مخترع می توانند با ارایه طرح ها و اختراعات خود به این سازمان از حمایت های لازم بهره مند شوند.
    وی ادامه داد: در شرایط امروزی جامعه مسئله علم و پژوهش و جهاد علمی بیش از گذشته مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته و تاکیدات معظم له بر نقش آفرینی نخبگان و نوآوران در این عرصه، رسالت سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول در حرکت علمی کشور را چند برابر کرده است که بدون تردید نوک پیکان به سمت بسیجیان نشانه می‌رود.
    آرمندیان، یادآور شد: این مجموعه شامل مرکز رشد خلاقیت و نوآوری، مرکز هدایت و حمایت از مخترعین و مبتکرین، خانه نخبگان علمی بسیج، ( اتاق فکر بسیج)  که محلی جهت تدوین برنامه‌های علمی پژوهشی و تحقیقاتی برای کلیه اقشار می‌باشد که می تواند نقش بسزایی در تکمیل چرخه دانش و ایجاد شور و نشاط علمی در بین جامعه و رسیدن به اهداف سند چشم انداز داشته باشد.
    مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام سجاد(ع)، هدف از حمایت طرح ها ی نوآورانه مخترعین و محققین بسیجی را شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای بسیجیان در عرصه دانش و فناوری و بهره گیری هرچه افزونتر از این توانمندی ها در جهت تقویت بنیه علمی و دفاعی کشور از طریق شناسایی، جذب، حفظ و انسجام، هدایت و حمایت از طرح نوآوران، مبتکرین، مخترعین و ترويج روحیه خود باوری و ترغیب جوانان به جهاد علمی و تحقق جنبش نرم افزاری و تولید علم در کشور، عنوان کرد.
    وی، تصریح کرد: گفتمان‌سازی در حوزه‌ علم و فناوری، توانمندسازی برای کاربردی‌کردن پژوهش‌ها، کمک به چرخه‌ تولید علم و کمک به تحول در حوزه‌ علوم انسانی چهار مأموریت اصلی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری است.
    آرمندیان روش حمایت از طرح های بسیجیان را حمایت های مالی و تامین تمام یا بخشی از هزینه مورد نیاز طرح ها بصورت کمک بلاعوض، وام قرض الحسنه و سرمایه گذاری مشترک، ابراز داشت.
    وی، یکی دیگر از روش های حمایت از طرح های بسیجیان را حمایت های علمی تخصصی شامل هماهنگی در راستای ایجاد دسترسی محققین به مدارک و منابع مورد نیاز، ارائه راهنمایی و مشاوره علمی و فنی و ارائه خدمات برنامه ریزی، عنوان کرد.
    وی، همچنین حمایت کارگاهی و آزمایشگاهی هماهنگی برای ایجاد دسترسی و بهره برداری محققین از آزمایشگاه ها و کارگاه های مراکز علمی و صنعتی استان و کشور و نیروهای مسلح را  از دیگر روش های حمایت بسیجیان، خاطر نشان کرد.
    مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام سجاد(ع)، حمایت های اداری و حقوقی شامل مشاوره حقوقی، کمک به در به ثبت رساندن نتیجه طرح، مساعدت در ارتباط محقق با مراکز دولتی و غیردولتی مربوط و همچنین حمایت تشویقی شامل برگزاری نمایشگاه و جشنواره و اعطای جوایز به طرح های ممتاز دفاعی و غیر دفاعی بسیجیان را  یکی دیگر از روش های حمایت از طرح های بسیجیان  نام برد.

    انتهای پیام/


    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب