میراث جرون
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۹:۳۶
یادداشت

سناریوی بی سرانجام حقوق کارگران

فروغ مسلم زاده // وزیر کار درحالی از طی شدن مراحل پایانی لایحهٔ تغییر ...

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

  • کد مطلب : 12691
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 22 فوریه, 2017 - 10:32
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    یک ادعا و چند سئوال

    سید مصطفی ذوالقدر نماینده شرق استان که به فاصله چند روز پس از همایش اعتراض گونه فرهنگسرای طوبی سخنانش بر روی خروجی ایسنای خلیج فارس قرار گرفت علاوه بر انتقاد از شیوه مطالبه گری به شیوه جار و جنجال و رفتار احساسی و مخالفت ضمنی با برخی سخنرانان جلسه مذکور و حمایت از عملکرد استاندار هرمزگان به موضوعی اشاره نموده که نه با عملکرد گذشته و نه با موضع گیری های اخیر وی سازگار است.

     

    ?هر چند معلوم نیست که آنچه که بر خروجی ایسنا قرار گرفته است گفتگوی روی در روی یک خبرنگار با جناب نماینده است و یا متن انشا شده توسط اطرافیان وی که گاه و بیگاه در موقعیت های مختلف در شبکه های مجازی منتشر می گردد،اما آنچه که مهم است تضادی است که در این مصاحبه و یا متن از قبل اماده شده مشاهده می شود.

    ?جناب نماینده مدعی شده اند که در صورتی که مدیر توانمند غیر بومی در استان وجود دارد نباید بدنبال تغییر آن باشیم.

    ?سئوالی که شاید ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر نموده این است که آیا این دیدگاه شامل مدیران توانمند بومی هم می شود؟.و یا اینکه این حمایت فقط مدیران غیربومی را شامل می شود؟

    ?از نحوه بیان نوشنته شده جناب نماینده این گونه استنباط می شود که نه تنها مدیران بومی بلکه حتی مدیران غیر بومی توانمند نیز باید حمایت شوند.

    ?حال باید پرسید عدم حمایت جناب نماینده از مدیران توانمندی چون دکتر رئوفی ، دکتر برومند، دکتر حبیبی ، دکتر دادرس ، دکتر حمزه ای ، دکتر فرهادی و مهندس هاشمی نخل ابراهیمی و ….که تعداد زیادی از آنان اصلاح طلب و همسو با دولت بوده را در کدام مقوله قرار دهیم و آن را مصداق حمایت از مدیران توانمند غیر بومی تلقی کنیم و با عدم حمایت از مدیران ضعیف بومی.

    ?چه کسی است که ادعا کند این عزیزان عملکرد ضعیفی در دوران مدیریت خود داشته اند.هیچ کس نمی تواند منکر توانمندی و خدمات ارزنده افرادی چون دکتر احمد حبیبی در طول سال ها خدمت در استان باشد. چه کسی می تواند منکر توانمندی و خدمات ارزنده و بی نظیر دکتر برومند در آموزش و پرورش ،دانشگاه هرمزگان،جهاد دانشگاهی و استانداری هرمزگان باشد.چه کسی می تواند عملکرد دکتر رئوفی در دانشگاه و استانداری و ارشاد اسلامی را نادیده بگیرد و چه کسی می تواند منکر تلاش ها و خدمات صادقانه سید عبدالکریم هاشمی در طول سالیان خدمت در استان باشد.
    ?جناب ذوالقدر در برابرعزل دکتر حبیبی از سمت معاونت توسعه و جایگزینی فردی خارج از استان چه دفاعی و حمایتی از وی نمودند.موضع جناب ذوالقدر در برابر نادیده گرفتن اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم توسط مدیر عامل سازمان چیست؟ موضع جناب نماینده در برابر برخورد با رئیس و معاونین ستاد دکتر روحانی در استان و خانه نشین کردن آنان چیست؟

    ?آیا این عدم حمایت ها از مدیران توانمند بومی را چیزی جز حمایت بدون قید و شرط از مخالفین انان می توان تلقی کرد
    ?تغییر مدیران توانمند بومی شرق استان در آموزش و پرورش را که بدستور صریح جناب نماینده صورت پذیرفته است در راستای کدام سیاست جناب نماینده توجیه نماییم.

    ?اجازه بدهید کمی به گذشته برگردیم .مخالفت شدید جناب ذوالقدر و جلوگیری از صدور حکم دکتر رئوفی به عنوان فرماندار بندرعباس و یا مخالفت شدید و جلوگیری از صدور حکم دکتر برومند به عنوان مدیر گل آموزش و پرورش و یا فرمانداری شهرستان میناب در سال ۱۳۸۱ را با کدام معیار توجیه می نمایند.

    ?هر چند موقعیت زمانی مصاحبه و مخالفت با رفتار احساسی و جنجال و حمایت از جناب استاندار در برابر انتقادات تند احمد مرادی هدف اصلی نهفته در این مصاحبه است اما اشاره به این موضوع ضروری است که اگر جناب استاندار با یکی از مدیران سفارشی و یا بستگان جناب نماینده برخورد نموده و یا آنان را عزل نماید آیا باز جناب نماینده برخوردی توام با ارامش و صعه صدر نشان می داد و یا اینکه سخنرانی معروف و جنجالی خود را در سید مظفر را تکرار می کرد.

    ?فراموش نکنیم نسل جدید هرمزگان بیدار پاسخ سئوالات خود را از لابلای گفته ها و روش ها و عملکردها خواهند یافت.
    غلامرضا نعمت پور

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب