میراث جرون
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۴:۵۶
یادداشت

سناریوی بی سرانجام حقوق کارگران

فروغ مسلم زاده // وزیر کار درحالی از طی شدن مراحل پایانی لایحهٔ تغییر ...

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

  • کد مطلب : 18969
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 24 ژوئن, 2017 - 10:17
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    نخ نما

    مدینه مرادی /   به نام نعم الوکیل نعم المولی ? خدا را منت وسپاس که برگ دیگری از تاریخ انقلاب سرزمینم زرین شد به اقتدای ملتش به امر مقتدا وقایدش در دفاع از حق مظلوم ویورش بر ظلم ظالمترین زمانه . اینکه اسراییل باید از بین برود تا ۲۳ سال آینده شکی نیست چرا […]

    مدینه مرادی /

     

    به نام نعم الوکیل نعم المولی
    ?
    خدا را منت وسپاس که برگ دیگری از تاریخ انقلاب سرزمینم زرین شد به اقتدای ملتش به امر مقتدا وقایدش در دفاع از حق مظلوم ویورش بر ظلم ظالمترین زمانه .
    اینکه اسراییل باید از بین برود تا ۲۳ سال آینده شکی نیست چرا که مقدماتش دارد به وقوع می پیوندد ولی اکنون در این رقومه قصدم پرداختن به رزومه اسراییل شوم نیست بلکه مقصودم حاشیه ای است که می خواهند به پای انقلاب و مردم انقلابی ایران زمین ثبت کنند.زهی خیال باطل ! این استراتژی ها باطل و منسوخ شده دارید راهی را می روید که پیشینیان شما رفته اند و سرشان به سنگ خورده و صدایش هم هفت کشور آن طرف تر پیچیده.
    آقای ریس جمهور محترم انقلابیون برو بچه های محله ای هستندکه فرمان آتش به اختیار برایشان صادر شده ولی جایش که اینجا نیست و هیچوقت در خیابانی که شما پیاده روی می کردید خرجش نمی کنند،آن ها میدانندکه شما هم میدانی هرکس به فضای مجازی متصل است میتوانسته این نمایش حاصل از سناریوری از پیش نوشته شده را ببیند و دقیقا هم زمان با موضع دوگانه ی شما در یک روز ،ان هم روز بزرگ قدس.صبح در توییت شما سپاه مورد هجمه واقع میشود ظهر به آمریکا و تحریم هایش می تازید.یک بام و دو هوا که نمی شود.چه کسی است که نداند آمریکا به خون سپاه تشنه است و پشت سر هم برایش نسخه تحریمی می پیچد، این نمایش ها را نگذارید به پای بچه حزب الهی و مومن ایران زمین و در سایت هایتان فریاد وا اتحادا و وا وحدتا سر ندهید.چرا که، اهل محل کوفه ای که ساکنانش تربیت یا فتگان شرق و غربند، مانیستیم. ما اهل همین ایرانیم و همین جا قد کشیده ایم وچشممان هم صادقانه دوخته شده به کلام و زبان رهبر عزیز تر از جانمان که در سال ۹۱مخالفتشان را با این گونه شعارهای احساساتی اعلام نمودند.
    پس به ما حق بدهید باور نکنیم وقتی دو دانشجو به اتهام نقد سند ۲۰۳۰دستگیر میشوند شما شعار علیه خود را در مقابل دوربین های داخلی و خارجی تحمل کنید. نه اینکه بیشتر برای جهت دهی افکار به آن طرفی که خودتان میخواهید است.
    آری، مردم مطالبه دارند از قصه حسین فریدون تا حقوق های نجومی تا اختلاس صندوق فرهنگیان تا خرید هواپیما های دسته چندم تا سردواندنشان در تحریم های یکی پس از دیگری تا بست زدن بر علم هسته ای تا حتی خلف وعده به خانواده های داغدیده معدنچیان و…که صبر می کنند باز هم اگر اختلال دستگاههایی که حضرت آقا فرمودند به اثبات رسید برایشان ، فرمان آتش به اختیار را لبیک می گویند .
    ولی امروز طرف حساب شمانبودید طرف حساب مولود نامشروع وناخلفی بود که ازدامن مدعیان دهکده جهانی زاییده شده وبه نا حق وارد خانه ای شده که سالهاست از اول تاریخ تا امروز فلسطین می نامندش ومردمش تا امروز دارند جور ما را می کشند وجلوی گلوله های پیش کشی آمریکا وهم پیمانان غرب وشرق نهضت سنگ به راه انداخته اند.
    پس نگاه بچه ولایتی ها خیلی وسیع تر ازآن است که قد عقل وتدبیر اعتمادی ها واعتدالی ها وآمد نیوز ها به آن برسد.
    بچه ولایتی ها دارند برای لندن وواشنگتن نقشه می کشند تا مبادا تاریخ منحوس غارتگرانی که از تاسمانی استرالیا ، از اسکیموها کانادا واز سرخ پوستان آمریکا را ساختند در خطه پهناور ومقاوم سرزمین اسلام خدای ناکرده آنچه خودشان می خواهند بسازند. ماکت تابوت رییسشان را هم که ساختیم وامروز دست به دست بهشان رسید.
    آری مطالبه گری ما امروز به نام دفاع از مظلوم یقه سازمان ملل ، یونسکو وآن قانون مسخره وخنده دار حقوق بشرشان وخنده دار تر از آن سند ۲۰۳۰ را گرفته است ما واحد سناریو نویسی را پاس کرده ایم با نمره A.
    لطفا اگر از پسش برمی آیید امر به ابلاغ کنید برای – همانهایی که خودتان بهتر از ما می شناسیدشان – که سناریوی نخ نمای خود را کپی نکنند بفرستند توی خیابان ، گندش در می آید.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب