میراث جرون
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۲:۳۰
یادداشت

سناریوی بی سرانجام حقوق کارگران

فروغ مسلم زاده // وزیر کار درحالی از طی شدن مراحل پایانی لایحهٔ تغییر ...

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

  • کد مطلب : 5089
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 28 سپتامبر, 2016 - 09:59
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    فرمانده انتظامی هرمزگان مطرح کرد؛ پروژه های عمرانی شاخص ترین برنامه  های هفته ناجا در هرمزگان/ هرمزگانی، قاچاقچی نیست/ ریشه قاچاق کالا به مرکز کشور بر می گردد

    فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 170 عنوان برنامه در سطح استان هرمزگان اجرا می شود که افتتاح شش پروژه عمرانی شامل ساختمان های پلیس راهنمایی و رانندگی از شاخص ترین آنهاست.

    به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی میراث جرون، سردار عزیزاله ملکی امروز چهارشنبه در کنفرانس خبری،«همه با هم برای امنیت» را شعار امسال هفته ناجا برشمرد و اظهار داشت: امروز موضوع مشارکت مردمی به عنوان یک استراتژی اساسی در نیروی انتظامی مطرح است و با بهره گیری از این استراتژی توانسته ایم به اهداف مورد نظر دست یابیم هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

     وی در ادامه با بیان این که قدرت پلیس به واسطه مشارکت مردم است، بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پلیس باید یار مهربان مردم باشد و نیروی انتظامی بر پایه همین نگاه همواره تلاش کرده تا ارتباط مستمر و مداومی را با اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

    فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: صبحگاه عمومی نیروهای مسلح استان، غبارروبی از گلزار مطهر شهدا در سراسر استان و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست هم‌اندیشی میان پلیس و ائمه جمعه و جماعات، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک از برنامه‌های هفته ناجا در استان هرمزگان خواهد بود.

    سردار ملکی افزود: ارتباط مستقیم فرماندهان پلیس‌های تخصصی استان با مردم، همایش پلیس فتا و بانکداری الکترونیک، همایش پلیس امنیت با اصناف و اجرای طرح مردم‌یاری و خدمات پزشکی در روستای گچین بالا از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

    وی در ادامه سخنان خود در بحث شایعه ورود پلیس به بازار برای مقابله با قاچاق کالا، اظهار کرد: اولویت ناجا در مقابله با کالای قاچاق، برخورد با باندهای بزرگ و سرشاخه ها و محل دپوی کالاهای قاچاق است و پلیس قصد ورود به مغازه ها و بازار را نداشته و نخواهد داشت.

    فرمانده انتظامی هرمزگان از هرمزگان به عنوان امن ترین استان کشور نام برد و افزود: یکی از دلایل امنیت در این استان وجود زیرساخت های مردمی است.

    سردار ملکی با بیان اینکه هرمزگانی، قاچاقچی نیست و حتی یک نفر هرمزگانی نیز از قاچاق نفعی نمی برد، تصریح کرد: تمام قاچاق کشور که در بازار هرمزگان جای نگرفته است و بلکه معتقدیم ریشه قاچاق کالا به مرکز کشور بر می گردد.

    فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارش عملکرد شش ماهه نخست امسال پلیس، بیان داشت: طی این مدت ۴۷ تن و ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴۱ تن و ۲۱۵ کیلوگرم تریاک، ۷۴ کیلوگرم هروئین، ۴۲ کیلوگرم مورفین و چهار تن و ۸۰۵ کیلوگرم حشیش کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳ درصد رشد داشت.

    وی، اجرای ۶۳۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح استان، دستگیری چهار هزار و ۳۴۸ نفر خرده فروش مواد و معتادان متجاهر و توقیف ۴۶۱ خودرو و۱۱۳ موتور سیکلت را از دیگر عملکرد شش ماهه پلیس در هرمزگان برشمرد.

    ملکی ادامه داد: ۲۰ هزار و ۳۶۷ فقره پرونده سرقت در نیمه نخست سال ۹۵ تشکیل شد که نسبت به سال گذشته سه درصد رشد داشته است و همچنین طی این مدت نیز شش هزار و ۳۶۶ سارق نیز دستگیر شدند.

    انتهای پیام/


    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب