میراث جرون
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۸:۳۳
یادداشت

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

  • کد مطلب : 22185
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 17 آگوست, 2017 - 10:27
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    مجمع نمایندگان هرمزگان نسبت به انتخاب وزیران پیشنهای نظر مثبت دارند

    رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان این استان با توجه به مشورت هایی صورت گرفت با دید کمک به دولت، در مجموع نسبت به انتخاب بیشتر وزیران پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری نظر مثبت دارند و برخی را نیز با شرایط پذیرفته اند.

    به نقل از روابط عمومی دفتر حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی، این نماینده پیرامون بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از اعلام رسمی اسامی وزیران پیشنهادی، بررسی برنامه ها از طریق کمیسیون های تخصصی آغاز شد.
    وی ادامه داد: نمایندگان مردم هرمزگان در خانه ملت نیز در قالب حضور در کمیسیون های تخصصی و همچنین فراکسیون های مجلس نشست هایی را با وزیران پیشنهادی داشته و مسائل مربوطه را مطرح کرده اند.
    رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی رایزنی هایی که با وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم صورت گرفت، آنان قول های خوبی برای کمک به توسعه بیشتر هرمزگان و رفع مشکلات استان داده اند که امیدواریم این وعده ها در دولت دوازدهم اجرایی شود.
    وی گفت: به عنوان عضو کمیسیون عمران، مشکلات و مطالبه های مردم هرمزگان از جمله توسعه راه ها، لزوم تکمیل مسیر چابهار به پارسیان و سرمایه گذاری بیشتر در بندرهای استان را در نشست با گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی مطرح کرده و خواستار همت بیشتر در تخصیص اعتبارات و تکمیل و رفع مشکلات مسکن مهر شده ایم.
    هاشمی تختی اضافه کرد: در نشست با وزیر پیشنهادی نفت نیز مطرح شد با وجود این که هرمزگان دارای منابع نفت و گاز است و دستگاه ها و پالایشگاه های متعددی در رابطه با وزارت نفت در مناطق مختلف و جزایر این استان فعالیت می کنند اما هیچ کدام از مجموعه های وزارت نفت در استان دارای مدیرعامل و حتی عضو هیات مدیره بومی نیستند و در استخدام و به کارگیری نیروها نیز مصوبه دولت مبنی بر اولویت قراردادن و استخدام ۵۰ درصد نیروهای بومی رعایت نمی شود.
    نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هم چنین در خصوص جذب نیروها به صورت رسمی و پیمانی از طریق آزمون و قراردادی تذکر داده شد که باید عدالت رعایت و از ظرفیت نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان استفاده شود.
    وی بیان داشت: طرح مشکلات آب و برق استان نیز در نشست با گزینه وزارت نیرو مطرح شد که با توجه به راهبرد دولت برای شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال آن به عمق کشور باید به شکلی عمل شود که با ارزیابی دقیق، ضربه ای به ذخایر موجود در خلیج فارس وارد نشود.
    هاشمی یادآور شد: هم چنین با توجه به اقدام های سایر کشورهای همسایه در خلیج فارس در این خصوص به شکلی عمل شود که به لحاظ بین المللی دچار محدودیت نشویم.
    رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم چنین بر روند پیگیری رفع مشکلات بهداشت و درمان استان هرمزگان در نشست با وزیر پیشنهادی این مجموعه تاکید کرد.
    وی گفت: در نشست با وزیر پیشنهادی امور خارجه نیز ضمن تاکید بر لزوم توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و اقدام مناسب در برابر بدعهدی های آمریکا، پیشنهاد شد از ظرفیت گروه دوستی پارلمانی برای ارتباط و تعامل بیشتر با همسایگان بویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده شود.
    جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم طی دو روز گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب