میراث جرون
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۳:۴۴
یادداشت

سناریوی بی سرانجام حقوق کارگران

فروغ مسلم زاده // وزیر کار درحالی از طی شدن مراحل پایانی لایحهٔ تغییر ...

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

  • کد مطلب : 41367
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 19 فوریه, 2024 - 08:10
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    رییس سازمان منابع طبیعی کشور: از نقد و انتقادات سازنده استقبال می کنیم

    رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: بیش از ۸۰ درصد از مساحت کشور تحت مدیریت این سازمان است و کار در منابع طبیعی با توجه به پیچیدگی که وجود دارد قطعاً بدون اشکال نیست و این سازمان از انتقادات و نقد های سازنده که موجب رشد و ارتقای منابع طبیعی شود استقبال […]

    رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: بیش از ۸۰ درصد از مساحت کشور تحت مدیریت این سازمان است و کار در منابع طبیعی با توجه به پیچیدگی که وجود دارد قطعاً بدون اشکال نیست و این سازمان از انتقادات و نقد های سازنده که موجب رشد و ارتقای منابع طبیعی شود استقبال می کند.

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، عباسعلی نوبخت روز چهارشنبه در گردهمایی سراسری مدیران منابع طبیعی کشور در هرمزگان گفت: گاهی مردم و جوامع محلی از اقداماتی که در عرصه های منابع طبیعی انجام می شود نقد و انتقاداتی وارد می کنند و ما وظیفه داریم از نظرات مردم و افکار عمومی استفاده کنیم و مشکلاتی که دارند را رسیدگی و حل نماییم.
    نوبخت افزود: مدیریت منابع طبیعی بدون مشارکت مردم معنا و مفهوم ندارد و نمی توان بدون همراهی مردم به موفقیت دست یافت و از این رو برای پیشبرد اهداف سازمانی باید از همه ظرفیت ها چه موافق و چه مخالف بهره لازم را برده  تا شاهد اتفاق خوبی در مدیریت منابع طبیعی کشور باشیم.
    مسئول اول منابع طبیعی کشور همچنین تکریم ارباب رجوع و ملاقات چهره به چهره با مردم را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: گاهی اوقات برخی مردم به منابع طبیعی مراجعه و مشکل رسیدگی به کار خود را دارند که باید با مردم با مهربانی رفتار شود و اگر حق و حقوقی ندارند باید با خوش رویی و خوش رفتاری و با ادله قانونی به آنان اعلام شود.
    نوبخت خطاب به مدیران منابع طبیعی یادآور شد: عمر خدمت بسیار کوتاه است و باید وقت را مغتنم شمرده و در مدیریت تصمیمات درستی را اتخاذ کنیم و نکند روزی فرا رسد و افسوس بخوریم که چرا در مقطعی که مسئولیت داشتیم و می توانستیم اقدامات بهتر و بیشتری انجام بدهیم اما انجام نداده ایم؟!
    نوبخت همچنین گفت: کارکنان منابع طبیعی برای صیانت و حفاظت از جنگل ها و مراتع و حفظ پوشش گیاهی با توجه به محدودیت و تنگناهایی که وجود دارد شبانه روز تلاش می کنند و این زحمات آنان با توجه به حقوق و مزایای کمی که می گیرند ستودنی است اما ممکن است در این میان تعداد انگشت شماری از همکاران مرتکب خطایی شوند که البته نباید خطای این تعداد افراد را به پای همگان نوشت.
    رییس سازمان منابع طبیعی کشور با بیان اینکه صیانت از کارکنان امری مهم  و بر عهده مدیران است، حفظ حقوق بیت المال و صیانت از منابع طبیعی را امری بسیار مهم برشمرد وتاکید کرد: در دست اندازی به انفال عمومی و اراضی ملی هیچ تعارفی با افراد فرصت طلب و متخلف نداریم و به شدت با پدیده زمین خواری و تصرفات اراضی دولتی و ملی برخورد خواهیم کرد.
    دراین گردهمایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با ارائه گزارشی به سیمای منابع طبیعی استان پرداخت و در زمینه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: درهرمزگان براساس تعهد سالانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله در سال تولید و کشت می شود.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب